Sistem Entegrasyonu

Müşterilerimize sunduğumuz IT çözümlerini tamamlayan, bu çözümleri hayata geçiren, IT altyapılarının devamlılığını ve verimliliğini sağlayan hizmetler veriyoruz. Lettra hizmet yelpazesi Kurulum, Bakım ve Teknik Destek hizmetlerini, Anahtar Teslimi Proje gerçekleştirme hizmetlerini, Proje Yönetimini ve İşletim hizmetlerini kapsamaktadır.

Anahtar Teslimi Projeler

Sözleşme ile kapsamı, teknolojisi ve süreleri belirlenmiş projeler, Proje Yönetimi disipliniyle tamamlanarak müşterimizin işletimine sunulmaktır. Bu kapsamda müşterilerimiz ile tam bir koordinasyon sağlanarak katma değerli hizmetlerin gerçekleştirilmesi Lettra’nın başlıca hedeflerindendir.

Kurulum, Bakım ve Teknik Destek Hizmetleri

Müşterilerimizin satın aldığı donanım ve yazılımları sözleşme kapsamında belirlerlenmiş lokasyonlarda kurulum ve devreye alma hizmetlerini gerçekleştiriyoruz. Bakım ve Destek hizmetlerimiz, müşterimizin lokasyonlarında bulunan envanterlere ilişkin sözleşmelerle belirlenmiş hizmet seviyelerine göre koruyucu periyodik bakım,arıza giderme, yedek parça sağlama hizmetlerini kapsamaktadır.

İşletim Hizmetleri

Kurulum, devreye alma, garanti içi destek hizmetlerinin yanısıra, işletim sürecinde destek talep eden müşterilerimize işletim hizmetleri de sunulmaktadır. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda uzaktan destek hizmetlerinden, yerinde işletime kadar uzanan işletim hizmetlerimiz, müşteri gereksinimlerine göre düzenlenmekte, sözleşme ve SLA koşulları çerçevesinde yürütülmektedir. Hizmetlerimiz müşterimizin ihtiyaçları doğrultusunda mesai saatleri içinde olabileceği gibi 7X24 hizmet kapsamında da verilebilmektedir.